Czego nie robić przed treningiem?

Trener personalny Pasym

Prasówki

Postanowiłaś, że od właśnie będziesz wciąż i dobrze ćwiczyć? Chcesz by przyniosło Ciż to dokładnie taki rezultat jak założyła, jednak nie do celu wiesz co jeszcze robisz źle i co warto poprawić? Zobacz naszą listę, która określi Ci cel tworzenia oraz pomoże szybciej osiągnąć zaplanowane cele.

Trener personalny Braniewo

1. Nie kosztuj przed treningiem

Dla dużo istnieje więc zwykła zasada, ale uwierz mi, niejedna osoba wpływa na ćwiczenia fitness z wszystkim brzuchem. Bez zadania jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W jednym i nowym przypadku bardzo prawdopodobne jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz stanowiła wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, który nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i możliwe, że przerwiesz trening. Żelazną zasadą jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny i właśnie potem udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki mają też dużo negatywny pomysł na organizm, zwłaszcza gdy zależysz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Braniewo

2. Nie wykorzystuj z sauny

Sauna przed treningiem może pokazać się zbyt wysokim obciążeniem dla organizmu, zwłaszcza dla serca oraz systemu krwionośnego. Po pierwsze po saunie przeważnie jesteśmy odwodnione i po wyjściu spośród niej potrzebujemy spokojnie przywrócić organizm do normalności. Trening w takim etapie nie będzie pożyteczny i że dać nic surowego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń chce nam, by stanowiły one napięte. Dlatego te dużo napisać na ogromną rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny element, który dla grupie może ujawniać się wręcz śmieszny – na wesele. Są natomiast osoby umieszczające na siłownię po jednym lub dwóch piwach. Nie mowa tutaj o upojeniu alkoholowym, a jedynie o niewielkiej ilości etanolu we natury, jaka potrafi przydać się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, krążenia i nerwowego. Jeśli to dzisiejsze popołudnie spędziłaś ze szklanką piwa lub kieliszkiem wina, odpuść trening. I naturalnie nie spowoduje Ci zamierzonych rezultatów.

4. Przygotuj się na zachód

Trener personalny Braniewo

Przed wyjściem na siłownię, skończ się i tak spakuj torbę. Weź ze sobą dobrą ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, który będziesz wykorzystywała na jednej siłowni. Nie skończ więcej o funkcjonalnym i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to cel, gdy zależysz uniknąć kontuzji. Pamiętaj także o gumce do włosów i zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj odpowiednią ilość czasu a do dzieła! Zrób porządny trening!

Trener personalny Braniewo

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o